Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mychal.B

5. 5. 2010 21:38
Tož pěkně je tam, aj bych se někdy vrátil

:-)

Dovolím si přiložit důkaz v podobě fotek nejen ze San Francisca:

http://www.mychal.ic.cz/kalifornie.htm

P.S. Píšete mooc pěkně, už nějakou dobu to zpovzdálí pozoruju :-)

0 0
možnosti

Lenka Leon

6. 5. 2010 0:06
Re: Tož pěkně je tam, aj bych se někdy vrátil

Pekny fotky, koukam, ze jste toho zvladnul za ty tri tydny az az. No a klidne dal pozorujte zpovzdali... a treba i z blizka :-)

0 0
možnosti

joyFX

5. 5. 2010 17:38
All those

who come to San Francisco, be sure to wear some flowers in your hair ! :-)

0 0
možnosti

Lenka Leon

5. 5. 2010 18:50
Re: All those

Tak tak :-)

0 0
možnosti

Andrea Jamborová

5. 5. 2010 15:19
Moc pěkné

Tak jsem po dlouhé době opět nahlédla a moc ráda si přečetla výborný článek od Vás. Hned jdu na ty starší. Mějte se krásně. Andrea

0 0
možnosti

Lenka Leon

5. 5. 2010 15:30
Re: Moc pěkné

Diky, Andreo, zdravim Vas.... ja to posledni dobou docela flakam, ale tohle se psalo tak nejak samo :)

0 0
možnosti

Paterson

5. 5. 2010 14:57
Komentář

Vážená blogerko, kdybyste jen veděla, jak se Chinaski v CA skutečně měl, tak byste teprve valila oči - viz. Faktotum nebo Všechni řitě světa i ta má. Pořádný sex na lodi, ve vlaku po cestě tam a podobně. Ti čeští Chinaski jsou proti tomu pravému Chinaskimu jen slabý odvar!

0 0
možnosti

hrot55

5. 5. 2010 14:56
O SF mate pravdu

V SF jsem byl 4x a je to opravdu srdecni zalezitost. I kdyz jsem vzdycky pobyl jen par dni - rad bych se zas vratil. Byla to laska na prvni pohled - kdyz jsem po dvanacti hodinach stravenych v letadle vystupoval - prvni co bylo videt byla mlha valici se z pahorku na pobrezi a rozpoustejici se nad mestem - uzasny pohled. A okoli ? Sausalito, Moon Bay atd - proste pohadka :)

0 0
možnosti

Lenka Leon

5. 5. 2010 15:29
Re: O SF mate pravdu

Jojo, taky i po tech letech vzdcyky natahuju krk, kdyz pristavam, abych videla mesto z ptaci perspektivy, a i kdyz ta mlha kolikrat pekne nastve turisty, bez ni by to jaksi nebylo ono :)

0 0
možnosti

zcek

5. 5. 2010 14:32
achjo:)

Zase jsem se vrátila na Pier 39 a GGB:) Já se tam vrátím:)

0 0
možnosti

Lenka Leon

5. 5. 2010 15:25
Re: achjo:)

Jojo :) A predstav si, ze loni se ti sea lions z Pier 39 sebrali a odplavali si to neznamo kam! To je jako kdyby jeden den zmizel treba Alcatraz! Ale udajne uz jsou zpet a stekaji na cely kolo.

0 0
možnosti

lipop

5. 5. 2010 14:15
Západní pobřeží

Moc hezkej článek. Ve čtvrtek jsem se vrátil z USA a na cestě po západním pobřeží jsem navštívil i San Francisco a musím ti dát za pravdu. Město a lidé jsou skvělí, ale více se mi líbil zelený Oregon. Je to ale neporovnatelné.

0 0
možnosti

Lenka Leon

5. 5. 2010 15:23
Re: Západní pobřeží

Diky, jsem rada, ze se ti tu libilo.... v Oregonu jsem jeste nebyla, mam porad co dohanet :)

0 0
možnosti

tom1969

5. 5. 2010 12:45
no že

bych si zrovna ze San Franciska sednul na prdel, to zrovna ne. Města v Americe jsou poměrně nudný, ale přírodu mají jedinečnou, to fakt stojí za to vidět, to se popsat nedá.

0 0
možnosti

Lenka Leon

5. 5. 2010 15:17
Re: no že

No jo, u me to taky nebyla hned laska na prvni pohled, ono to spis chce strcit mapu do batohu a splynout s mistnima a nasavat tu atmosferu.... A ta priroda je krasna, uz se tesim, az zase vyrazim do nejakyho toho parku.

0 0
možnosti

jana.krcova

5. 5. 2010 11:35
..

Leni,moc krásně a od srdce napsané. Karma pro Tebe, už moc ne pro Chinaski, ty zkrátka nemusím;-), i když na druhou stranu trošku chápu ten stesk po hudbě od nás. Teď říkám ne, ale je dost možné, že bych na ten koncert ve finále taky šla:-) Myslím, že mi rozumíš. Měj se krásně. J.

0 0
možnosti

Lenka Leon

5. 5. 2010 15:15
Re: ..

Diky, Jani.... jojo, jsme tu vdecni za kazdou ceskou akci, ale na Chinaski bych sla i v CR... Moc te zdravim a dik :-)

0 0
možnosti

Monty M.

5. 5. 2010 7:28
:)

Karma:) hrozne se mi libil zacatek tvyho zamilovanyho vyznani k San Francisku. Popis atmosfery mist a co to v tobe vyvolava... Strasne krasne se to cetlo. Vazne moc!

Bohuzel Chinaski v tom pro me byli rusivym elementem (a ted nemluvim o jejich pisnickareni;) a predstava, ze by se na me v nejake restauraci vrhli dva italove s vyplazenymi jazyky me pomerne vydesila a vim jiste, ze tam bych teda nesel;)

Kazdopadne musim rict, ze jsem cetl pozorne a se zaujetim a ten konec me zase vratil do te nalady na zacatku clanku! Moc hezky! A myslim, ze tak trosku rozumim, jaky to je, kdyz se ti nejaky misto dostane pod kuzi :)

Zdravim z protejsich brehu Pacifiku:)

0 0
možnosti

Lenka Leon

5. 5. 2010 7:41
Re: :)

Hele elemente :) Ti Italove byli ale opravdu krasny, mozna by sis to jeste rozmyslel! Ze srandy jsem vykrikla, ze mam taky narozeniny a jeden z nich me uslysel a zbystril, tak jsem rychle strcila hlavu pod stul. Jojo, pri tom vyznani jsem se musela hodne krotit, to mi ver... zkus neco takovyho narvat do jednoho odstavecku, to bylo kriku a skrtani :-) 

0 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3853x
Jsem jednou z davu tech mnoha "Husakovych deti" co ma hlavu v oblacich, nohy v toulavych botach, a srdce v San Francisku. "One day if I do go to heaven, I'll look around and say: "It ain't bad, but it ain't San Francisco."