Diskuse

Oda na Facebook

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

artea

29. 7. 2009 0:30
KARMA

KARMA :-)

0 0
možnosti

zcek

25. 7. 2009 19:44
přidej!!!

Jestli zatím žádného chlapa nemáš, tak si tohoto partyzána určitě přidej a sleduj;-) Já jsem na fb našla spolužáka, se kterým jsme si taky zamotali hlavu;-), kdysi;-), ovšem on už teď má sviště a hádej, kde bydlí. V San Diegu;-D Vystudoval chemii, pak jakousi strojárnu, pořád závodně tancoval, a teď tam u vás má jakousi taneční školu a je vysmátý:) A to všecko vím díky fb;-D

0 0
možnosti

Tines

23. 7. 2009 15:25
Taky si myslím,

přidejte si ho:o) k přátelům.

Co se týká FB, vše se dá zneužít. Já se přiznám, používala jsem ho v době totální vztahové krize a zároveň na mateřské dovolené, kdy je člověk odříznutý od světa, a tak jsem si občas postěžovala, jak se trápím, jak je to blbý a tak. O koho jde jsem tam nenapsala, ale řada lidí to věděla, nebo aspoň tušila. No, můj přítel to objevil a strašně se ho to dotklo, vyváděl, doteď mi to omlacuje o hlavu. Navíc ty mé výroky zkopíroval a někde to ukazoval. Prostě - nenechat se unést virtuálním světem!!!

0 0
možnosti

Lenka Leon

23. 7. 2009 15:45
Re: Taky si myslím,

Jeeee, koukam, ze je vice hlasu pro (pridat si toho partyzana :) Stezovani je jedna vec, ktera se opravdu na Facebooku nevyplati. Vim, ze jeste nez se u nas zacalo v praci propoustet, jedna kolegyne si na FB jenom povzdychla, ze je zklamana - ani nenapsala kvuli cemu, proste takovej vykrik do tmy... a zbytek kolegyni zacal silet, protoze si myslely, ze ona uz vi neco vic a ony ne...... Samozrejme, ze byla zklamana kvuli uplne necemu jinymu. Tak hlavne at uz se pritel zklidni, snad se zase tolik nestalo :-)

0 0
možnosti

jana.krcova

23. 7. 2009 11:50
Ahoj Leni,

moc hezký. To jsou přesně ty důvody pro které i já mám Fb v oblibě. Nemám ráda všelijaký ty aplikace a testy a blabla. Ale jinak R^

0 0
možnosti

Lenka Leon

23. 7. 2009 15:49
Re: Ahoj Leni,

Jo, ty testy jsou takovy priblbly. Jednou mi na jednom vyslo, ze jsem chlap ;-D

0 0
možnosti

falm

23. 7. 2009 10:25
Facebook je kombinace lidských osudů kontrolovaných

policí, bezpečnosntími složkami, atd. atd - líp to ani snad nešlo vymyslet. Stejně jako Twitter.

A hlavně pocit lživé důležitosti, sociálně odcizené sounáležitosti - tedy přesně to co Amerika a jí podobní potřebují. Měsíc na facebooku mi stačil, abych pochopil, že je to totální nesmysl. A špionáž.

K tomu spousta nesmyslných aplikací, testů, virtálů a rádoby lákadel.

Dokonalá ztráta času. A absolutní kntrola lidských osudů. "Doborvolně-povinná." Dalším krokem bude už jen čipování.

Jděte raději na výstavu, do divadla, do přírody...když už chcete trávit čas marností, tak do kina.

0 0
možnosti

Gloom

23. 7. 2009 13:00
Re: Facebook je kombinace lidských osudů kontrolovaných

Víte, když vidím váš text, nedá mi to,abych nereagoval. Facebook je vynikající služba pro ty,co mají soudnost. Bičem se může stát extrovertům a exhibicionistům, kteří tam napíšou a zveřejní opravdu každou blbinu a soukromou věc. Ale... je to jejich volba.

Jakožto informatik Facebook schvaluji, protože narozdíl od skrytých informací, které unikají do cizích rukou denodenně, tady alespoň víte, co o vás kdo ví. A máte možnost to ovlivnit. Daleko horší je totiž to, že lidé neví, kdo všechno může sledovat jejich maily, weby, které procházejí, sms a telefonní hovory, účetní transakce přes banky, zápisy sociálky, záznamy zdravotních pojišťoven... a vlastně jakékoliv další informace, které se uchovávají elektronicky. To, že lidé nevědí, kam všude se o nich zapisují informace, je pocit falešného bezpečí mnohem mnohem horší, než nějaký Xichtář (překlad slova Facebook :).

Naopak přes facebook se dají najít kontakty na dávno zapomenuté kamarády, spolužáky a dovolit jim být spolu alespoň virtuálně.

0 0
možnosti

smajlik :)

23. 7. 2009 10:00
Dobrý sluha,

... špatný pán. jako leccos jiného.

Na hledání bývalých spolužáků, poztrácených kdesi po světě, nebo na hledání zájmových skupin někde v novém bydlišti je to asi fajn. Problém je jen u lidí, kteří se pak zakopou jen u toho počítače, a vůbec nic jiného nedělají. A jak je to návykové, není takových zrovna málo...

0 0
možnosti

Lenka Leon

23. 7. 2009 15:52
Re: Dobrý sluha,

S tou navykovosti mate pravdu.... i kdyz jsou na svete mnohem horsi navyky a zavislosti, no ne?

0 0
možnosti

Monty M.

23. 7. 2009 9:03
fejsbuk

fejsbuk je bomba... jen se mnou nikdo nechce kamaradit ;)) Kazdopadne to virtualni  zhmotnovani zaslych lasek na fejsbuku urcite nicemu neuskodi... aspon me to nijak neublizilo;) kdyz nepocitam mirne pocity zklamani...;)

0 0
možnosti

Lenka Leon

23. 7. 2009 14:56
Re: fejsbuk

Monty, ja se s tebou budu rada kamaradit, ale mas tam hned nekolik jmenovcu :) Jinak ty mirne pocity zklamani znam, ty holt uz k zivotu patri.

0 0
možnosti

dino_na_idnes

23. 7. 2009 8:40
Děkuji

za rozumný pohled, já na FB našel kamarádku (tedy přesněji ona si našla mě), s níž jsem před lety ztratil kontakt a zbyla po ní jen hezká vzpomínka, rozhodně mě to potěšilo. FB je prostě nástroj a jak ho kdo využije je na každém osobně. R^

0 0
možnosti

lordhelma

23. 7. 2009 8:39
myslim

ja delam taky v zahranici a facebook je pro me taky fajn moznost, jak zustat v kontaktu s vice lidma.. doufam, ze nam to ale casem nejak nepreroste pres hlavu, myslim, ze se da facebookem i dost ublizit.. jinak si taky myslim, ze by ses tomu typkovi mela ozvat - zivot je kratkej..!

0 0
možnosti

Speedy01

23. 7. 2009 8:27
:)

aby jste se z toho FB všichni ne po..... :)

0 0
možnosti

oldiess

23. 7. 2009 9:08
Re: :)

Podle znalosti češtiny jsi sotva prvňáček, tak dovol jednu radu: Když slyšíš tatínka nadávat, nemusíš jeho slova hned reprodukovat kde tě napadne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3853x
Jsem jednou z davu tech mnoha "Husakovych deti" co ma hlavu v oblacich, nohy v toulavych botach, a srdce v San Francisku. "One day if I do go to heaven, I'll look around and say: "It ain't bad, but it ain't San Francisco."