Lenka Leon

Fotoblog - Joga v Narodnich parcich americkeho zapadu

12. 05. 2009 7:15:59
Zvu vas na Divoky zapad. Tou krasnou prirodou vas provede moje bajecna kamaradka. Vystrihne pri tom pozu na piskove dune v Udoli smrti, nebo udela holubicku na vrcholku Half Dome v Yosemitu.

Ono je kumst se vubec na ten Half Dome vyskrabat. Tenhle masivni zulovy monolit ve vysce 2640 metru nad morem se nepodari pokorit jen tak kazdemu. Moje kamaradka (shodou okolnosti take Lenka) ho nejenom pokorila, ale s usmevem na rtu zvladla jeste par joginskych poz.

Ale nebudu predbihat. Prvni fotka je z Colorada, nasleduje zaber z meho oblibeneho parku Bryce. Kdyz jsem se prochazela jeho udolim, asi dva dny se mi potom zdaly oranzovy sny. Dalsi tri momentky jsou z Udoli smrti. Stacilo by jenom malinko skobrtnout a usmev by pohrbila tuna pisku. Ted uz celkem chapu, jak vzniklo prirovnani "usmev jako vrata do pisknovny".

Je cas na rozcvicku. Je cas na mosty. Rozcvicka je v turisty jeste tolik neobjevenem parku Capitol Reef. Po kempu se nerusene prochazelo nekolik srncu. Kdyz jsem se motala mezi temi majestatnymi utvary, pripadala jsem si jako mravenec. V duchu jsem se klanela carodejce matce prirode a kazdou chvilku jsem si rikala, kdy ze uz se konecne objevi Vinetou a Old Shaterhand. Lenka se tam pro zmenu zaklonila dozadu a napodobila tak jednu skalu. V narodnim parku Arches pak udelala most dvojity - se svym manzelem.

Pokouset se o stojku na takovem balvanu, tedy klobouk dolu. U tisicilete sekvoje na Lake Tahoe uz to bylo prece jenom snadnejsi. Dalsi fotka je z narodniho parku Zion. To bylo take jedine misto v Americe, kde jsem poprve (a zrejme naposled) videla Trabanta. Byl tam vystaveny jako nejaka atrakce pro nemecky mluvici turisty. Kdyz me v nem tatka obcas vozival do skoly, vzdycky jsem skemrala, aby me vyhodil u posty, aby se mi spoluzaci neposmivali, ze jezdim bakelitakem.

Nasleduji dva zminene zabery z vrcholu Half Dome. Nadhera. Yosemite je srdecni zalezitost. Taky mi zlomil srdce. Neodradili me ani medvedi nebo davy turistu.

A pro zmenu jeste k vode. Pobrezi Pacifiku nasleduje stojka na havajske plazi. Tak se relaxuje - vzhuru nohama. A taky jeste jeden most, tentokrat primo zamilovanej. A nakonec duha a holubicka...

lenacolorado.jpg

 

lenabryce.JPG

 

lenadeathvalley.jpg

 

lenadeathvalley1.jpg

 

lenadeathvalley2.jpg

 

lenaarch.jpg

 

lenaarches.jpg

 

lmarches1.JPG

 

lenasutr1.jpg

 

lenatahoe.jpg

 

lenazion.jpg

 

lenayosemit.jpg

 

lenayosemit1.jpg

 

lenamarinheadl.jpg

 

lmhavaj.jpg

 

lmhawaii.jpg

 

lhawaii.jpg

Lenatko, jeste jednou diky za "zapujceni" fotek. Byla by skoda schovavat je jenom na Facebooku :)

Autor: Lenka Leon | karma: 24.96 | přečteno: 2646 ×
Poslední články autora