Lenka Leon

Jsem jednou z davu tech mnoha "Husakovych deti" co ma hlavu v oblacich, nohy v toulavych botach, a srdce v San Francisku. "One day if I do go to heaven, I'll look around and say: "It ain't bad, but it ain't San Francisco."

Lenka Leon

Můj život v milostném trojúhelníku aneb nic netrvá věčně...

... ani láska k slečně. "Bob sedí před tvým bytem a čeká na tebe", pípla mi tuhle textovka od bývalé sousedky. Ach tak! Záletníkovi se zastesklo po mojí laskavé náruči. Jenže ouha. Pozdě bycha honiti. Jednoho dne mi došlo, že musím s životem v milostném trojúhelníku skoncovat. Jednou provždy.

15.1.2011 v 7:31 | Karma: 22,23 | Přečteno: 3047x | Diskuse| Osobní

Lenka Leon

Muj zivot v milostnem trojuhelniku III

Vsechny ty Bobovy zalety mu kazdym dnem stoupaji v hlave, a z mileho a pritulneho spolecnika se stava primadona nejvetsiho kalibru. Jenze ta primadona ma v sobe jakysi magnet, od nehoz se ani ja a ani moje sousedka nedokazeme odpoutat.

7.3.2010 v 8:25 | Karma: 17,15 | Přečteno: 1974x | Diskuse| Osobní

Lenka Leon

Muj zivot v milostnem trojuhelniku II

Rada ctu blogy pana Cizka o tom, jak hleda svou pristi ex. Taky obcas jdu na rande, abych uplne nezvlcela. Ale nebavi me to. Navsteva zubare se casto zda mnohem snesitelnejsi. Ten mi alespon narovinu rekne, jak se veci maji.

21.2.2010 v 7:52 | Karma: 34,05 | Přečteno: 9318x | Diskuse| Osobní

Lenka Leon

Muj zivot v milostnem trojuhelniku

Prislo to jako blesk z cistyho nebe. Jmenuje se Bob a litam v tom az po usi. Bohuzel i moje sousedka.

30.1.2009 v 7:13 | Karma: 30,06 | Přečteno: 4282x | Diskuse| Osobní

Lenka Leon

Muj zivot v haremu

Chcete vedet, jak to vypada v takovem jednom cesko-slovensko-iranskem haremu? Pojdte se mnou poodhalit pomyslnou rousku zahalujici tajemne neznamo...

24.6.2008 v 7:27 | Karma: 27,62 | Přečteno: 4797x | Diskuse| Osobní

Lenka Leon

Zase ten (blbej) Valentyn?

Mnohymi svatek oslavovan, mnohymi zase proklinan. Zatimco jedni jsou zavaleni kyticemi ruzi, plysaky posetymi srdicky ci zahaleni do vyzyvaveho pradylka, druzi se mozna trochu kaboni, protoze treba zrovna zadneho “Valentyna” nemaji, nebo je ten jejich akorat vytocil do nepricetnosti anebo proste tenhle svatek zkratka a dobre nemaji radi. Tak ci onak, i ja jsem donedavna patrila spise do te druhe kategorie... do doby, kdy se mi stala tahle prihoda...

13.2.2008 v 6:44 | Karma: 27,68 | Přečteno: 3084x | Diskuse| Osobní