Lenka Leon

Jsem jednou z davu tech mnoha "Husakovych deti" co ma hlavu v oblacich, nohy v toulavych botach, a srdce v San Francisku. "One day if I do go to heaven, I'll look around and say: "It ain't bad, but it ain't San Francisco."

Lenka Leon

Sen kazdeho studenta II

"Pane profesore, mohla bych prijit zitra na Vasi prednasku?". Byla nedele vecer, kdyz jsem odklikla e-mail adresovany memu byvalemu uciteli historie, kteremu jsem venovala muj predesly blog.

19.10.2008 v 8:54 | Karma: 23,95 | Přečteno: 2545x | Diskuse| Osobní

Lenka Leon

Sen kazdeho studenta

Minuly tyden jsem si se zajmem precetla blog Pavliny O’Toole o jejim manzelovi, ktery pracuje jako ucitel. Mimo jine se zminila i o ruznych pohledech a dopisech, ktere jeji manzel po leta dostava od svych studentu. Jeden takovy jsem napsala jednomu z mych byvalych profesoru. Ze mu take dekuji... a ze mam sen...

10.10.2008 v 7:16 | Karma: 40,70 | Přečteno: 8809x | Diskuse| Ostatní

Lenka Leon

Pani profesorko, to bude omyl, ja byla na matiku vzdycky debil...

Pred par dny mne velmi zaujal blog Zuzany Cekalove nazvany „Kdybych poslechla soudruzku ucitelku“. I ja jsem se setkala s podobnou zkusenosti a i mne kazila vysvedceni dvojka z matematiky. S tou jsem svadela na zakladce i na stredni skole neskutecne boje. Kdyz jsem se pak nekolik let nato dala na studia ve Spojenych statech, zjistila jsem, ze ani tady me vzorecky neminou a vysokoskolsky titul se najednou zdal byt nekde daleko v nedohlednu.

16.4.2008 v 8:02 | Karma: 26,61 | Přečteno: 2449x | Diskuse| Ostatní

Lenka Leon

O pracovnim pohovoru a kapesnicku na cele prilepenem

Tak si predstavte, ze byste strasne radi ziskali praci, o ktere jste uz tak dlouho snili. V te divoke kapitalisticke a konkurecni dzungli vybrali prave VAS a pozvali si vas na pohovor. Samozrejme, ze se dukladne pripravite a jeste dukladneji oblecete, abyste na sveho potencionalniho zamestanvatele udelali ten nejlepsi dojem. Upravena a profesionalni vizaz je urcite jednou z nekolika veci, ktere si vas potencionalni zamestnavatel bezesporu povsimne. Inu i ja jsem pred par lety hledala praci. Po skonceni studia mezinarodnich vztahu jsem si, mimo jine, poslala i prihlasku na staz v Evropske komisi ve Washingtonu. Prevelice me lakala prilezitost nahlednout do taju EU, ktere jsem doposud znala pouze ze skolnich skamen ci medii. Pochopitelne jsem tedy zajasala, kdyz jsem se dozvedela, ze asi z tech peti stovek uchazecu vybrali prave me. Muj vysneny pohovor se vsak zmenil v zoufalou scenu, kdy ze sebe stiram cary papirovych kapesnicku za pritomnosti horkokrevne (a znacne vyjevene) Rekyne.

3.10.2007 v 6:41 | Karma: 21,68 | Přečteno: 2455x | Diskuse| Osobní