Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

miiinka

11. 2. 2011 19:34
také moje kamarádka Lucka :-)

Jj Lucka je super holka, mám tu čest ji znát osobně, ikdyž poslední dobou jsme se za posledních 10 let viděli asi jen 2x :-( Ale skoro denně jsme v kontaktu skrz Skype :-)

Na základce jsme se spolu nadělaly blbostí.... Už tenkrát byla akční, vynalézavá a nebojácná!!! ... a prdlá :-D

Mějte se tam všichni hezky, snad se za Luckou jednou dostaneme na návštěvu a zažijeme nějakou párty s Vámi.

Hezký den

Hermína

0 0
možnosti

Lenka Leon

11. 2. 2011 20:58
Re: také moje kamarádka Lucka :-)

Jojo, akcni a nebojacna, koukam, ze se od ty doby nic nezmenilo... A tenhle incident mluvi za vse :-) :-)

0 0
možnosti

miiinka

11. 2. 2011 19:31
také moje kamarádka Lucka :-ú

0 0
možnosti

zdeseny obcan

11. 2. 2011 12:46
zlodej nema duvod se prat

Takovy zlodej nema duvod pouzit nasili, obzvlast v USA by to znamenalo ze pripadny flastr bude mnohem vyssi. Najde si dalsi obet a zkusi jestli to tam pujde snadneji.

0 0
možnosti

Lenka Leon

11. 2. 2011 20:19
Re: zlodej nema duvod se prat

No vsak se taky zlodejicek na nic nezmohl... a myslim, ze po tyhle honicce ho presla chut na dalsi vylomeniny ;-D

0 0
možnosti

hoky

11. 2. 2011 8:40
můj zážitek

Kdysi ještě za komančů jsem šel v noci po Praze s kamarádkou. Já měřím 190 cm, ona 155 cm, bylo nám asi 18. Cestou skrz potemnělou ulici po nás vyjeli 3 chlapi a chtěli nás okrást. Než jsem se stačil kloudně pohnout, už je kamarádka měla zpracované - byla juniorská vícemistryně republika v judu.;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS