Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zcek

30. 12. 2008 14:25
tak co je???

Co je tam v SF??? Jak to že nepíšeš??? Naposledy Nohavice, to je málo, ne?? Co mám dělat, když nepíšeš, co je SF?? Si vylezeš, začneš psát, my na tom jsme závislí, a pak droga není! Musíme si psát sami!! To není pěkné;-);-);-D

0 0
možnosti

Lenka Leon

1. 1. 2009 10:27
Re: tak co je???

Jejda, to je mazec ;-D To mas pravdu, neni to pekne, te konec roku tak silene utekl, ze jsem ani nemrkla, ale teda koukam, ze budu muset jit pekne rychle do sebe ;-D

0 0
možnosti

mart123

29. 12. 2008 20:24
Vitejte zpet na blogu Lenko

To mi spadl kamen ze srdce, uz jsem se o Vas trosku bal, dlouho jste nic mileho a hezkeho nenapsala. Preji pohodu ve zbyvajicich dnech a vse nej.. do toho roku dalsiho.

0 0
možnosti

Lenka Leon

1. 1. 2009 10:23
Re: Vitejte zpet na blogu Lenko

Jejdananku, to je od Vas hezky, ja vim, ze to ted zanedbavam, ale slibuju ze se polepsim... a i Vam preji vse nej do toho  nadchazejiciho roku :-)

0 0
možnosti

artea

27. 12. 2008 16:52
Leni, moooooc pěkný

To švagrové  malý yorkšírek, jim dal pod stromeček i dárečky, rovnou tři, 2 x eee a 1x se jim tam vyčůral. Mně včera usnul na břiše jak malé miminko. MILUJU ZVÍŘÁTKA ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3853x
Jsem jednou z davu tech mnoha "Husakovych deti" co ma hlavu v oblacich, nohy v toulavych botach, a srdce v San Francisku. "One day if I do go to heaven, I'll look around and say: "It ain't bad, but it ain't San Francisco."