Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Oliiishek

10. 2. 2009 10:17
Změna příjmení :)

Moje učitelka ze střední byla taky zvířátková :-), za svobodna se jmenovala Jelínková, pak se vdala no a ... přišla jako Daňková...

U nás v rodince jsou taky zajímavý příjmení ale kytičkový: Řepa, Fialka a Bříza.

A mamka se za svobodna jmenovala Nechoďdomová ;-D

0 0
možnosti

Barbanek6

18. 12. 2008 22:19
Velmi povedeny clanek

Ahoj Lenko,

dekuji za dalsi humorny clanek! Blogy moc nectu, ale tvoje postrehy se mi moc libi. K tematu: ja jsem se jmenovala za svobodna Valachová. Cestinarka na stredni urcila memu jmenu dalsi rozmer. Psala jsem jako valach, na pravopis jsem byla valach, muj sloh byl....valach. Kdykoliv se mi neco nepovedlo, byla jsem za valacha:-).  Dnes hrde nosim neutralni prijmeni Calaba, coz v cestine ani anglictine nastesti nic neznamena.

0 0
možnosti

gagaryn

16. 10. 2008 6:40
***

trochu odbočím, ale že by byl někdo imunní proti kofeinu? Taky jsem si to o sobě myslel než jsem vypil za sebou své tři speciality: 7 gr mletého kafe s lžičkou rozpustného. Dva dni jsem nespal. Doporučuji všem imunním odzkoušet.:-P

0 0
možnosti

Tamuno

14. 10. 2008 15:18
Moc hezky, pobavil jsem se.

Nedavno jsem to resil s kolegyni v praci, dlouho jsem ani neznal jeji prijmeni, dela totiz v jinym departmentu, znate to, vsichni v USA jsou na bazi krestnich jmen. No a Jenny ( super Americanka) mi prozradila, ze se jmenuje Omacka. Ja jsem malem padl, hned jsem ji rekl, co ze to znamena a ona byla trosku rozcilena. Ani ji nezajimalo, ze je to ceske prijmeni, spis ji rozcililo jak se nekdo muze jmenovat Sauce. Cha cha. A tak jsem ji utesoval, ze my Cesi mame vselijaka prijmeni, at to nebere tak tragicky. Mame prece Vomacka,Polivka, Mrkvicka, Travnicek, Sileny, Tlusty, Soustal apod. My Cesi rozhodne vedeme v prijmeni! Anglicane se svymi dlouhymi Feathershaw se muzou jit bodnout! A tak posilam karmu!V

0 0
možnosti

Lenka Leon

16. 10. 2008 5:48
Re: Moc hezky, pobavil jsem se.

No a ted si vezmete, ze byste ji jeste musel vysvetlovat, ze kdyz je zena, mela by byt spravne Omackova, to uz by asi nerozdejchala ;-D

0 0
možnosti

artea

1. 10. 2008 18:26
Vtipný článek

Ahoj Lenko, to jsem se zase pobavila a představ si, že i ve mně je trochu zvířátka. Moje matka byla za svobodna Sýkorová.;-D Jinak Lenka Leon se mi líbí víc než Malátná, řekla bych, že Ti dává důstojnost.

0 0
možnosti

Lukas Sejkora

29. 9. 2008 23:13
pip pip

opravdu si vazim toho, ze jsi nas sejkorky do ty zvireny taky zahrnula! a pribinackum to vyridim taky, at jdou z tej nasej vysociny do sveta s pychou ;-D 

p.s. wachovia uz to ma taky za sebou, toz uz jsi musela byt povysena aspon na managing directorku, ne? ;-)

0 0
možnosti

nyny.

29. 9. 2008 16:58
hihi

Vy mne vždycky potěšíte, na Wienera jsem se chytla...páč toho já miluju...a souhlas. Je to zvíře, patří tam, i kdyby se jmenoval Vopajšlík. R^

0 0
možnosti

plavuň

29. 9. 2008 13:15
Má kolegyně,

paní Bílá seděla v kanceláři s paní Černou, a rozčílený klient si stěžoval u vedoucího a žádal potrestání - že nějaká ženská si z něj dělá srandu a jednou se mu do telefonu představí jako Bílá a podruhé jako Černá a on že není nikomu pro srandu.... :-)

0 0
možnosti

Thorbear

29. 9. 2008 8:27
V bývalém podniku

seděli v odbytu pánove Šťastný a Veselý.Na kanclu měli nápis Vánoce.

0 0
možnosti

Semper2

28. 9. 2008 23:36
Tschabtschikófa....

Abyste nemusela nic vysvětlovat rangers jmenujete se Leon ? Anebo jste se provdala ?

Pokud platí první možnost, potom jste pitomá. Pokud druhá - omlouvám se.

0 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3853x
Jsem jednou z davu tech mnoha "Husakovych deti" co ma hlavu v oblacich, nohy v toulavych botach, a srdce v San Francisku. "One day if I do go to heaven, I'll look around and say: "It ain't bad, but it ain't San Francisco."