Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

Lukas Sejkora

26. 9. 2008 9:42
nice

super! :-)

mile prekvapeni, pac jsem od tebe ted vic ocekaval clanek o tom, jak to vypada v americkem obchodnim a bankovnim sektoru i jen tak na ulici (tebou zminovana washington mutual to ma uz za sebou, stejne tak moje bank of scotland Rv ). cekam na prognozu, aspon 10-ti letou ;-D

0 0
možnosti
LL

Lenka Leon

27. 9. 2008 5:26
Re: nice

Milej zlatej, prognozu ti dam tak maximalne desetiminutovou ;-D V dobe nejvetsich propousteni jsem sice dostala promotion, nicmene ted se pod nami zeme trese natolik, ze vse jen sleduju se zatajenym dechem, natoz abych o tom psala. Moje prognoza je tedy asi takova: jeste to bude zajimavy .

0 0
možnosti
KN

nytra

21. 9. 2008 6:49
Pan Tau

Dal jsem odkaz na Váš článek o Pan Tau 

do Necyklopedie. Článek se mi líbil.

http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Aktuality

S pozdravem Květoslav Nytra.

0 0
možnosti
LL

Lenka Leon

21. 9. 2008 9:57
Re: Pan Tau

Pan Tau kouzli a caruje a Lenka se raduje (ze se vam clanek tak libil :)

0 0
možnosti
PP

PAPECON

20. 9. 2008 18:27
Slyseli jste o bratislavskem Schoene Nacim?

Slyseli jste o bratislavskem Schoene Nacim?

Tak jak byl pan Tau smyslena osoba, tak Vas pan s burinkou je realita, ale daleko. V Bratislave zil pan prezdivkou Schoene Nazi a vytvarel specialni kolorit bratislavskeho korza, take s burinkou, kytkou v klope a s balickem cukrovinek  v ruce. Nemusime chodit az do Ameriky, tento nas pan to ma uz sa sebou, ale na tom korze ma sochu. Prijedte se podivat take k sousedum.

PAPECON

0 0
možnosti
PO

POToole

20. 9. 2008 16:50
¨Mila Lenko,

diky za pekny clanek, kterym jste nas potesila v sobotu rano tak, jako Vas vzdy potesi usmev Pana Tau... :-) Preji Vam take krasny den. Pavlina R^

0 0
možnosti
LL

Lenka Leon

20. 9. 2008 18:29
Re: ¨Mila Lenko,

:-)

0 0
možnosti
SJ

Izabelle

20. 9. 2008 15:02
hmmm

napsala jsem sem prispevek o jeste vic slunickovejsi nedeli... uz tu neni.... nu coz, jen dnes je vlastne sobota ;-D ups

0 0
možnosti
KK

Krůťásek

20. 9. 2008 11:54
Hm.

Obávám se, že pan uklizeč byl lehce dementní. My u nás na obci máme taky takového, uklízí ulice. Fajn kluk, ale ve svých 40 letech je na úrovni osmiletého. S směje se taky furt.

Ono totiž usmívat se na celé kolo, když po někom musím uklízet jeho sračky, to zrovna nesvědčí o zdravém rozumu.

0 0
možnosti
Z

zcek

20. 9. 2008 13:03
Re: Hm.

Vy si opravdu myslíte, že pikolík stojící přede dveřmi hotelu v buřince někde myje záchody? Nemáte náhodou hokej v povoláních??? Lenko, díky za super článek:)

0 0
možnosti

jahodova

20. 9. 2008 8:35
už vím,co mi tady ráno chybí..

kromě otrávených študáků mě většinou ještě rozladí rozmrzelý řidič autobusu, kterým jezdím do práce... dá to mnohdy fušku zachovat si ranní úsměv...o tom,že se dá každá práce dělat s láskou mě poučil "nezapomenutelný" uklizeč někde v kempu ve Švýcarsku, kde ve světlém oblečení s malým motýlkem pod krkem a s úsměvem po nás uklízel promáčené koupelny...

0 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3853x
Jsem jednou z davu tech mnoha "Husakovych deti" co ma hlavu v oblacich, nohy v toulavych botach, a srdce v San Francisku. "One day if I do go to heaven, I'll look around and say: "It ain't bad, but it ain't San Francisco."