Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

mimon3

20. 8. 2008 22:22
Krasne Lidske

takove cloveci a tolik pravdive...

Dekan:-)

0 0
možnosti
PH

artea

14. 7. 2008 16:22
Ahoj Leni

Taková krásná nostalgie, jako děti jsme lezly k sousedům na třešně, vymýšlely lumpárny a bylo nám vcelku jedno co máme. Nepotřebovaly jsme mobil, počítač, stačilo nám kolo a parta kamarádů. Z jídel vzpomínám na bramboračky (bramborové placky), netýnky, meltu se suchým chlebem, který mi tak děsně chutnal, protože jsem si ve své fantazii představovala, že jsem chudý pocestný jak to tak v pohádkách bývá.;-D

0 0
možnosti
PCQ

pee choose quintana

13. 7. 2008 23:10
moc hezky

ja jsem si myslel, ze budete jako jini jenom nadavat na sve detstvi a vytahovat tady vsechny prikori zpusobena zlymi komousi. proto se k vam pridavam - nezapomente na Smolikovi nebo zvykacky Pedro. ;-)

0 0
možnosti
Y

yanita1

13. 7. 2008 23:02
Děkuji,

to je moc milé počteníčko. Jana K.V

0 0
možnosti
LL

Lenka Leon

13. 7. 2008 15:38
Dekuji...

vsem za mila slova.... holt neni nad babicky a Vesnicky :-)

0 0
možnosti
AH

nyny.

13. 7. 2008 14:25
já vás děsně ráda čtu

hezké jako vždy :-)

0 0
možnosti
VPB

Jadyk

13. 7. 2008 13:10
hezky napsané

Jenom mi tam přebývá ten Reagan a chybí více totalitního úpění.;-) Jsem také Husákovo dítě a na dětství mám moc krásné vzpomínky. To, že všichni, včetně dnešních teenagerů milují Vesničku, Slunce seno, Básníky také ledacos naznačí. Vlastimil, Londýn

0 0
možnosti
TV

Witty1

13. 7. 2008 12:32
I moje okorale

srdce pookralo.

0 0
možnosti
JP

bjelka

13. 7. 2008 10:58
Pochvala

Přidávám se k pochvalám :-). Ta nádhera spočívá, tedy aspoň pro mě, i v tom, že najednou při čtení Vašich řádků vidím svoji babičku a sebe jako malou holku, vrací se mi vzpomínka na babiččiny lívance, pečené klasicky na tálu na kamnech... Dokonce se mi vybavuje, že jsem ztuhla stejně jako Vy, když na mě taky jeden úchyl položil ruku ( bylo mi tehdy míň než Vám teď a jeho ruka byla výš, ale jinak zcela totožné pocity )... Mějte se moc hezky, ráda Vás čtu.

0 0
možnosti
K

kion1

13. 7. 2008 9:12
Volič Národní strany

Pěkný, dost dobrýR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3853x
Jsem jednou z davu tech mnoha "Husakovych deti" co ma hlavu v oblacich, nohy v toulavych botach, a srdce v San Francisku. "One day if I do go to heaven, I'll look around and say: "It ain't bad, but it ain't San Francisco."