Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Muj zivot v milostnem trojuhelniku

Prislo to jako blesk z cistyho nebe. Jmenuje se Bob a litam v tom az po usi. Bohuzel i moje sousedka.

Nikdy bych si nepomyslela, ze se jednou ocitnu v takovehle prekerni situaci. Bud ona nebo ja, byla vzdy moje teorie. Jenze.... jenze tohle je uplne neco jinyho... tenhle Bob. Bob ma kouzlo. Dostane kazdou svym tajemnym pohledem. Najednou se i mne podlamuji kolena a nemohu na nej prestat myslet. I kolegove v praci se ptaji – tak co, Bob? Videli jste se vcera? Pozdravuj ho od nas!

Dlouho jsme po sobe pokukovali. Dlouho. Zdravil me tim svym tajemnym pohledem. Ja ale nesmele uhybala zrakem a cervenala se. Ze bych se mu libila? Bobovi? Ja?

Jeden podzimni vecer jsem mela otevrene dvere na balkon, kdyz jsem si v te tme vsimla siluety. Zatajila jsem dech. Ano, prisel za mnou! Po spickach jsem se priblizila ke dverim a pozvala Boba dovnitr. Nesmele vkrocil do meho kralovstvi. Zamotala se mi hlava. Nasledoval letmy pohled do oci, ve kterych jsem zahledla male zablesknuti. On vi, jak na me. On vi, ze uz nechci usinat sama. Vyznamne se rozhlednul po mem byte. Usadili jsme se na gauc a spolecne mlceli. Zahledel se mi znovu do oci, a ja se k nemu nezne pritulila.

“Nemohl zustat cely vecer, snad priste”, pozvdechla jsem si druhy den sousedce. “Pockej, jak to myslis?”, zadivala se na me zvedave svyma tmavyma ocima. Trochu jsem se znejistela. “Bob u me minuly tyden prespal”, vmetla mi nemilosrdne do tvare. Chybelo uz jen vitezoslavne zabuseni na hrudnik a nasledne zavresteni pripominajici neco jako "uu-aa-Bob-je-muj. Muj, muj, muj, jenom muj. Uuuuuu-aaaaaa".

Zustala jsem jako oparena. Ale vzdyt.... to prece.... Lapala jsem po dechu. Opet dalsi suknickar, co si mysli, ze mi zamota hlavu a vezme pak do zajecich?

"Bob uz vi, v kolik hodin se vracim z prace a ceka tu na me", dal me neuprosne terorizovala sousedka.

Sedim na gauci a koukam do blba. Na tom gauci, co jsme se s Bobem k sobe nezne tulili. V lednicce mam dve piva a okoralou pizzu. Je tu ticho a prazdno, tak prazdno.

Do toho ticha vsak slysim nalehave volat mou sousedku. “Booob! Booooooooob!”. Kouknu se skvirkou zaluzie a beha mi mraz po zadech. Co kdyz ti dva se ted prave objimaji na privitanou pod mymi okny? Ale nikde nikdo. Na chvilku se mi ulevi. A zase to ticho, to prazdny ticho...

Sousedka uz takhle par veceru chodi po venku a vola Boba. Kazdej si holt to bolavy srdce lecime jinak. Mozna bych ji mela zanest to jedno pivo a nabidnout usmireni...? Bob se tady urcite zase mihne. Zase nam udela pruvan na dusi, hodi na nas vyzyvavy pohled a zmizi ve tme noci.

Jenze.... nechci se ho jen tak vzdat. Uz dlouho mi takhle s nikym nebylo dobre. Ma charisma a sarm. Je pohledny a elegantni. Pozorny a mazlivy. Je proste svuj.

I kdyz vim, ze laska je slepa, musim prece jen uznat, ze me Bob obcas zaskoci svym trochu podivnym chovanim. Tak treba nase prvni spolecna vecere. Cele odpoledne jsem se morila u sporaku s kulickami z mleteho masa. A rikala si, jak urcite budou Bobovi smakovat. On si ale k memu prekvapeni jednu shodil z talire a zacal si s ni hrat jako male dite! Coz o to, ale jedna vec mi vyslovene vadi. Pristihla jsem Boba, jak - pije ze zachodu! Jiny kraj, jiny mrav....? Ja vim, ze kazdy mame svoje mouchy, ale tohle...? Bob seskocil mrstne z misy, ladne pohoupnul svym (mourovatym) pozadim, letme na me mrknul svym sibalskym kukucem a zase vzal do zajecich... tedy vlastne do kocicich. Bob je totiz kocour.

I tak me jeste trochu pichne u srdce. Zaletnik jeden. Je starosta nasi ulice a chce si byt jisty, ze se mame vsichni (nebo vsechny?) dobre. Udajne uz ma naucenou trasu od jednoho domu k druhemu. Pomazli se. Naji se (jak jsem pozdeji zjistila, ma rad tunaka... pche!) a napije (i kdyz tu zachodovou etiketu by si mohl v damske spolecnosti prece jenom odpustit). Kdyz chce okamzitou pozornost, obcas se zavesi na sit ve dverich. A visi. Vetsinou to na jeho vyvolene spolehlive funguje. A zase bezi o dum dal. To je nas starosta, nas lamac srdci. Proste nas Bob.

Autor: Lenka Leon | pátek 30.1.2009 7:13 | karma článku: 30,06 | přečteno: 4281x
  • Další články autora

Lenka Leon

Jazykové salto mortale aneb Máš dvě velký koule?

Vy, kteří jste se někdy učili cizím jazykům, mi dáte za pravdu, že občas z nás neúmyslně vypadnou zkomoleniny, které nás nejednou dostanou do svízelných situací. Sama jich mám pár na svém kontě, ale dnešní blog bude o mojí kamarádce. Jmenuje se Andrea a je to veselá kopa. Procestovala už snad celej svět a kromě toho, že je to krásná ženská, její srdce je velikosti Texasu a okolních států a to rozdává na všechny strany. Občas je roztržitá a zkomolí nějaké to slovíčko - a já mám pak o čem psát.

22.4.2012 v 8:17 | Karma: 18,75 | Přečteno: 1081x | Diskuse| Ostatní

Lenka Leon

Pět mladých, krásných a svižných námořníků

Loni jsme se s mou kamarádkou Petrou rozhodly vyrazit na výlet na jih, do mexického Caba. Vydaly jsme se do pouště mezi obří kaktusy. Okoštovaly několik druhů tequilly. Ale hlavně nás zlákalo moře a dvě jachty America's Cup, které zrovna zakotvily právě v tomhle přístavu. Cíl byl jasný - vyhrát závod nad druhou jachtou. Pod dozorem pěti mladých, krásných a svižných námořníků jsme ještě s dalšími čtyřmi soutěžícími zaujali naše čestná místa na lodi a s vervou jsme tahali za lana a poctivě plnili všechny jejich pokyny. Potom jsme se všichni poplácali po zádech, když naše jachta jako první doplula k vítězné bóji.

25.8.2011 v 7:16 | Karma: 14,05 | Přečteno: 2020x | Diskuse| Cestování

Lenka Leon

Moje nebojácná kamarádka Lucka

Tahle moje kamarádka, to je vám taková odvážná školačka. Umí naprosto ďábelskou česnekovou pomazánku. Jeden čas pracovala ve vězení. A nepřejte si být tím hajdalákem, co ji jednou přepadnul v noci na parkovišti.

11.2.2011 v 7:15 | Karma: 21,83 | Přečteno: 2212x | Diskuse| Osobní

Lenka Leon

Můj život v milostném trojúhelníku aneb nic netrvá věčně...

... ani láska k slečně. "Bob sedí před tvým bytem a čeká na tebe", pípla mi tuhle textovka od bývalé sousedky. Ach tak! Záletníkovi se zastesklo po mojí laskavé náruči. Jenže ouha. Pozdě bycha honiti. Jednoho dne mi došlo, že musím s životem v milostném trojúhelníku skoncovat. Jednou provždy.

15.1.2011 v 7:31 | Karma: 22,23 | Přečteno: 3047x | Diskuse| Osobní

Lenka Leon

Nase multi kulti kancelar

"Deti cerne, zlute, bile, kazde v jinem svetadile". Zpivali jsme si zvesela na zakladni skole v hudebce. Nase kancelar je pestrobarevna a sklada se hned z nekolika svetadilu. Jak si tam pod jednou strechou zijeme?

14.5.2010 v 7:09 | Karma: 21,34 | Přečteno: 2647x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3853x
Jsem jednou z davu tech mnoha "Husakovych deti" co ma hlavu v oblacich, nohy v toulavych botach, a srdce v San Francisku. "One day if I do go to heaven, I'll look around and say: "It ain't bad, but it ain't San Francisco."