Jen tak pro radost

Lenka Leon

Moje nebojácná kamarádka Lucka

Tahle moje kamarádka, to je vám taková odvážná školačka. Umí naprosto ďábelskou česnekovou pomazánku. Jeden čas pracovala ve vězení. A nepřejte si být tím hajdalákem, co ji jednou přepadnul v noci na parkovišti.

11.2.2011 v 7:15 | Karma článku: 21.83 | Přečteno: 2212 | Diskuse

Lenka Leon

Oda na Facebook

Moje oda neni na manzela, protoze zadneho nemam. Moje oda je na Facebook. Soukromi jsem na nem neztratila, a naopak na nem vyhrabala nevyhrabatelne.

23.7.2009 v 7:27 | Karma článku: 28.92 | Přečteno: 3300 | Diskuse

Lenka Leon

Muze-li se neco pokazit, pokazi se to

"Ten, co se mi libi, me jako na potvoru nechce. A ten co se nelibi mne, tak ten me uhani ostosest", povzdychla si moje kamaradka, kdyz jsme se bavily o randeni. Murphyho zakon nikdy nezklame.

15.5.2009 v 7:45 | Karma článku: 24.25 | Přečteno: 2678 | Diskuse

Lenka Leon

Jak jsem se seznamila s kolegy na novem pracovisti

Uz tretim rokem pracuji v bance, ktera se vloni na podzim ocitla ve velkych nesnazich. Pred zahubou nas zachranila dalsi banka, ktera nas vzala pod svoje ochranna kridla. Krome novych systemu, produktu a databazi se take seznamuji s novymi kolegy.

9.5.2009 v 7:33 | Karma článku: 27.00 | Přečteno: 3135 | Diskuse

Lenka Leon

Zamestnani vsedni i nevsedni

O bohemskem namornikovi Evzenovi; o postakovi, co krome psanicek roznasi kocourky; o neodolatenem udrzbari bazenu; a v neposledni rade i o gynekologovi, ktery obcas rika “ruce vzhuru”.

12.3.2009 v 7:39 | Karma článku: 19.99 | Přečteno: 2321 | Diskuse

Lenka Leon

První dovolená v Jugoslávii, první dítě, samé klady a pozitiva...

Do letošního roku jsem si poprvé po dlouhé době nevytyčila žádná předsevzetí a cíle. A nakonec to nebyl vůbec špatný nápad. Jak to jen šlo, toulala jsem se (nejen) San Franciskem s tou pomyslnou kytkou ve vlasech... a pááánečku, já viděla věcí!

27.12.2008 v 11:15 | Karma článku: 22.26 | Přečteno: 3667 | Diskuse

Lenka Leon

Ta nase prijmeni ceska (a nejenom ceska)...

Pred nekolika lety jsem pracovala ve stresovicke nemocnici, a na jednom pokoji se tam onehda sesel pan Maslo a pan Smetana. Kdo vi, o cem si asi tak povidali o dlouhych vecerech? O Pribinaccich?

28.9.2008 v 7:02 | Karma článku: 26.57 | Přečteno: 4089 | Diskuse

Lenka Leon

Americky Pan Tau aneb Ranni ritual a la smile

Kazde rano cestou do prace klopytame s kolegyni kolem jednoho z mistnich sanfranciskych hotelu. A kazde rano pred nim stoji saramantni pan v cernem kabate a v burince. Na klope kabatu ma ruzi - jednou cervenou, jednou ruzovou, jindy zase bilou. Nekdy nam elegantne vysekne poklonu, jindy zase na pozdrav pokyne rukou smerem k burince. Krasne se na nas usmeje a popreje nam hezky den. Jako pikolik si za dobu sveho pusobeni uz udelal spoustu znamych nejenom mezi hosty, ale prave i mezi temi klopytajicimi kolemjdoucimi.

20.9.2008 v 7:33 | Karma článku: 31.22 | Přečteno: 4348 | Diskuse

Lenka Leon

Dobry den, pane doktore, nechcete nahodou videt moje vajecniky...?

Jedna vec je, kdyz vas obcas prekvapi okoli. Ovsem neni nad to, kdyz nejednou svym chovanim prekvapite sebe sama.

13.7.2008 v 8:15 | Karma článku: 25.95 | Přečteno: 4163 | Diskuse

Lenka Leon

Zdenek ma narozeniny, my mame prani jediny...

... stesti, zdravi, stesti, zdravi, hlavne to zdravi. O kterem Zdenkovi ze je tu rec? Prece o panu Sverakovi! Tahle pisnicka je sice puvodne o Frantovi, ale slova k ni slozil prave pan Sverak, ktery dnes slavi svoje narozeniny. A ja si ted lamu hlavu, jak panu Sverakovi vyjadrit svuj bezmezny obdiv a vyseknout mu pres pul zemekoule neskutecnou poklonu. A taky samozrejme poprat k tem jeho narozeninam. Cim dal vic si uvedomuji, ze vyroky a hlasky z jeho filmu, divadelnich her nebo textu pisnicek me tady za velkou louzi provadi na kazdem kroku, a vzhledem k tomu, ze matersky jazyk zde neslysim kazdy den, maji potom vsechny ty "sverakoviny" o to vetsi kouzlo.

28.3.2008 v 6:47 | Karma článku: 33.60 | Přečteno: 12059 | Diskuse

Lenka Leon

O hrnickovem kralovstvi

Asi kazdy mame nejakou svou slabost. Mne se napriklad spolehlive podlamuji kolena, kdyz zabloudim do obchodu s hrnicky. Malokdy se mi podari odejit s prazdnou a doma uz mi za nejaky ten patek vyrostlo celkem slusne hrnickove kralovstvi. Vetsina z nich jen spokojene sedi nedotcena na polickach, zatimco caj ci kaficko srkam jen z nekolika z nich. Ani nevim, proc to tak je. Nektere z nich jsem si koupila sama, nektere mi byly naopak darovany. Jedno vsak maji spolecne - v kazdem z nich je ukryta nejaka vzpominka ci zazitek. Jsem tak trochu jako hastrman, jenom krome dusicek do nich schovavam stripky z detstvi a mladi; z toulek svetem; z lasky co nerezavi; zkratka a dobre ze zivota.

25.11.2007 v 6:53 | Karma článku: 14.46 | Přečteno: 1199 | Diskuse

Lenka Leon

Jak se kroti makleri aneb Nejenom laska zaludkem prochazi

Nikdy bych neverila, ze prace v bankovnictvi muze byt taky nekdy ohromna sranda. Kdyz se obcas rano nemuzu probrat a zivam jako o zavod, staci jenom pres prosklenou zed nakouknout na nase maklere a clovek je hned vzhuru. Ti tam, na rozdil od vetsiny z nas, krepci uz od ctvrte hodiny ranni a nadopovani kofeinem se zapalene prekrikuji, triskaji telefonem, nadsene tleskaji, povykuji, kazdych 15 minut leti na zachod, vyskakuji z zidli, ktere spis slouzi jako perovaci pruzinky a hazi po sobe co jim prijde pod ruku, vcetne oranzovy micudy. Kdyz jim s predstiranou prisnosti nahodou pohrozim, ze u stropu jsou protipozarni cidla, ktere kdyz trefi, budou osprchovani od hlavy az k pate, ani nemrknou a micuda okamzite leti mym smerem. Proste neskutecna ZOO. Vzdycky jsem si myslela, ze jsou ve svym maklerskym tranzu a nevnimaji svoje okoli. Presto jsem dnes k mymu udivu vsechny ty pavijany do jednoho zkrotila.

31.10.2007 v 6:20 | Karma článku: 17.08 | Přečteno: 1508 | Diskuse

Lenka Leon

Takovej normalni den na zapade divokem

Mam doplnit perex k clanku, protoze je kratky. Jenomze clanek uz neexistuje a ani ho nejde zmenit z aktivni na pasivni. To jsou veci na tom svete.

5.10.2007 v 8:54 | Karma článku: 15.02 | Přečteno: 1266 |

Lenka Leon

O nahatych medvidcich aneb Ach ta zapeklita anglictina!

Myslite si, ze plynule a s prehledem ovladate anglictinu? Nebo se teprve prodirate zacatecnickym kursem a vas jazyk pripomina spis nejaky zamotany namornicky uzel? Tak ci onak, s cizi reci se da zazit spousta srandy i trapasu. Posudte sami.

25.9.2007 v 6:22 | Karma článku: 20.93 | Přečteno: 2091 |

Lenka Leon

Setkani s americkym zakonem aneb jak me serif po dalnici nahanel

Tak uz se jednoho dne stalo a mne tu byla udelena pokuta za rychlou jizdu. Tedy zadna sranda, co vam budu povidat. Jeste ted se mi trese hlas a kolena pri vzpomince nad blikajicim majackem za mym autem a na vse, co nasledovalo. Nikomu bych to neprala.

18.9.2007 v 5:59 | Karma článku: 19.33 | Přečteno: 1796 |
Počet článků 60 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3853
Jsem jednou z davu tech mnoha "Husakovych deti" co ma hlavu v oblacich, nohy v toulavych botach, a srdce v San Francisku. "One day if I do go to heaven, I'll look around and say: "It ain't bad, but it ain't San Francisco."